Rooste, kuumuse ja lubjasette vastane kaitse – lisateave meie originaaltöövedelike ja AdBlue® kohta
Need kaitsevad mootorit, kannavad edasi pidurdusjõudu ning tagavad hea nähtavuse ja puhta õhu. Avastage Volkswageni töövedelikud nagu AdBlue®, jahutusvedelik, klaasipesuvedelik ja pidurivedelik.
Väiksem heitkogus vähese vaevaga
AdBlue® on lõhnatu karbamiidlahus. See vähendab kahjulikke lämmastikoksiide diiselautode heites. Mida peate teie tegema? Lihtsalt lisage AdBlue®-d iga paari tuhande sõidukilomeetri järel juurde.
- Ökonoomne:
Sõiduauto vajab 1000 kilomeetri kohta 1,5–2,8 liitrit AdBlue®-d. Paaki mahub 11–19 liitrit, sõltuvalt mudelist. - Lihtne täita:
Küsige oma Volkswageni partnerilt, kasutage meie täiteanumaid või minge tanklas asuva spetsiaalse jaoturi juurde. - Kontrollitav tarbimine:
AdBlue® tarbimine sõltub suuresti teie sõidustiilist. Juhid, kes gaasipedaali veidi tugevamini vajutavad, peavad ka tihedamini paaki täitma. - Valmis peaaegu igaks temperatuuriks:
Automaatne küttesüsteem tagab, et AdBlue® on õigel töötemperatuuril. Tähelepanu! Ärge täitke AdBlue® paaki antifriisi ega ühegi muu vedelikuga.
Tehnoloogia paagis
AdBlue®-ga Volkswageni mudelid.
Lisaks madalale NOx-heitele on AdBlue®-ga mudelid ära tuntavad eraldi täitekaelte järgi. Sõltuvalt mudelist asub see kas diislikütuse täitekaela kõrval, pagasiruumis või mootoriruumis – töövedelikuna tuleb AdBlue®-d eraldi lisada.
Nõuanded täitmiseks
Lisage AdBlue®-d
Sõltuvalt teie sõidustiilist ja auto mudelist tarbib teie Volkswagen 1000 kilomeetri kohta keskmiselt 1,5–2,8 liitrit AdBlue®-d. Hoiatusmärguanne teavitab 2400 km ja 1000 km ette, et on aeg täitmiseks.
AdBlue® teenindus
Mugav, kiire, taskukohane
Säästke aega ja raha, kuid mitte mugavuse arvelt. AdBlue® teenindus. Kontrollime sõidukaugust ja täidame vajadusel paaki.
Volkswageni jahutusvedeliku manus G13
Parim kaitse suurima jõudlusega
Meie jahutusvedelik töötab ka märkimisväärse koormuse all, näiteks lausa –40 °C juures. Samal ajal kaitseb uuenduslik koostis lubjasette, korrosiooni ja happe eest ning on jäätumisvastaste omadustega. Sobib ka täisalumiiniumist mootoriga autodele.
Jahutusvedeliku hoiatustuled
Liiga madal jahutusvedeliku tase, liiga kõrge temperatuur või jahutussüsteemi tõrge
- Tuli põleb:
lisage jahutusvedelikku, liiga kõrge temperatuur või jahutussüsteemi tõrge. - Tuli vilgub:
jahutussüsteemi tõrge.
Temperatuurinäidik asub hoiatuspiirkonnas?
Peatuge, lülitage mootor välja ja laske sel jahtuda. Kontrollige jahutusvedeliku taset. Alles seejärel on ohutu sõitu jätkata.
Temperatuurinäidik normaalpiirkonnas?
Kontrollige jahutusvedeliku taset peale mootori jahtumist ning vajadusel lisage seda juurde. Tase korras? Hoiatus: tõrge! Ärge sõitke edasi, võtke ühendust oma teeninduspartneriga.
Mootori jahutussüsteemi tõrge
Ärge sõitke edasi! Otsige professionaalset abi.
Maagaasimootori või vedelgaasimootori jahutusvedeliku temperatuur on liiga madal
Vältige suurt kiirust ja liigset mootori koormust.
Tugev mustusega silmitsi seistes. Kaitseb teie autot.
Volkswageni klaasipesuvedelik
Klaasipesuvedeliku kontsentraadi abil on nähtavus alati hea. Samuti kaitseb see tuuleklaasi ja selle pesurisüsteemi jäätumise ning lubjasette eest, jätmata auto värvile plekke. Kas teadsite, et esinevad hooajalised erinevused? Talvel kasutage jäätumisvastase kaitsega kontsentraati.
Selge vaade teele
Meie Aero klaasipuhastitega on teil selge vaade nii vihma kui ka lumega. Seda ka suurel kiirusel, tänu puhastite aerodünaamilisele ja sujuvale kujule.
Eraldi standard teie auto pidurisüsteemile.
Volkswageni pidurivedelik
Kaitse äärmuslikus külmas ja suure koormuse all, pikem aeg järgmise hoolduseni: meie pidurivedelik on teie auto pidurisüsteemiga kõrvuti välja töötatud ning on palju enamat kui lihtsalt tavapärane – see loob lausa omaenda mõõdupuu: VW standardi 501.14.
- Kaitseb materjale:
Ei mõjuta tihendeid. Hoiab ära torude ja silindrite roostetamise. - Suurepärane töövõime külmades tingimustes:
Tööks valmis isegi –40 °C juures. - Pikem hooldusvälp:
Pikendab uute Volkswagenite esimest hooldusvälpa kolme aastani.